برای بازیابی از تمرین سخت این غذاها را بخورید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 18 دی 1398
بازدید : 216
نویسنده : عماد

1. شکلات گرفتید؟

شکلات مملو از آنتی اکسیدان ها ، منیزیم و ویتامین B می تواند به کاهش استرس و تقویت انرژی کمک کند. به شکل شیر شکلات منبع عالی پروتئین ، چربی و کربوهیدرات است. به علاوه ، هضم بدن آسان و سریع است و دندان شیرین شما را بعد از تمرین برآورده می کند.

همچنین می توانید شکلات را در غذاهای خانگی No Bake Energy Bites قرار دهید. همه ما بعد از یک کار سخت به اندوه زیادی احتیاج داریم ، اما با وجود جو کامل ، کره بادام زمینی و شکلات ، این تحریک نیز برای بهبودی شما مفید است.

2. میمون در اطراف (موز)

موز سرشار از پتاسیم است - یک ماده معدنی مهم برای بازسازی انرژی ماهیچه ها. به جای رسیدن به یک نوشیدنی ورزشی ، الکترولیت های خود را با پتاسیم موجود در موز متعادل کنید.

چه آنها را به عنوان میان وعده بخورید و چه دسر بخورید ، این موزهای منجمد را دوست دارید ، که در بالای آن بادام زمینی (پروتئین) و شکلات (برای آنتی اکسیدان ها) قرار دارند.

3. بیایید یونانی (ماست) برویم

با افزودن غذاهای سرشار از پروتئین به وعده غذایی بعد از تمرین ، ماهیچه های خود را ترمیم و تقویت کنید. ماست یونانی که سرشار از پروتئین است اما دارای قند کم است ، شما را در حالی که به ترمیم و ساخت ماهیچه کمک می کند ، شما را پر می کند (برای کاهش میان وعده های میان وعده). در اسموتی ها ، شکرها و سس ها مانند این سس توتزیکی سرآشپز جان عالی است

4. نگه داشتن آن به طور کامل (جو)

بدن ما برای بازسازی و کربوهیدرات ها برای سوخت گیری به تعادل پروتئین نیاز دارد. غلات کامل مانند جو به راحتی هضم می شوند و انرژی کافی را برای شما فراهم می کنند تا بین فعالیت ها دوام بیاورد. آن را با یک مشت پروتئین از بین ببرید و یک غذای بهبودی کامل داشته باشید. امتحان کنید به این همه گندم جو دوسر و پنکیک موز.

5. آجیل (بادام)

چه یک مشت انگور یا یک لیوان (از شیر بادام) را بگیرید ، بادام از ترکیب کاملی از پروتئین و چربی برخوردار است و به منابع انرژی بدن شما می دهد تا دوباره و ترمیم شوند. پاداش: بادام دارای اسیدهای چرب امگا 3 و روی است و یک گزینه عالی پروتئین گیاهی است. بعلاوه ، چربی اشباع نشده موجود در بادام می تواند به شما در طولانی تر احساس کمک کند.

برای طراوت ، تغذیه و آبرسانی ، نمی توانید با این اسموتی توت بادام اشتباه بگیرید

6. Easy Peasy (تخم مرغ)

مانند بادام ، ترکیب کاملی از چربی و پروتئین موجود در تخم مرغ یک پایه همه کاره برای یک وعده غذایی بعد از تمرین است. به علاوه ، تخم مرغ دارای ویتامین ها ، اسیدهای آمینه ، کربوهیدرات کم است و تهیه انواع روش ها بسیار آسان است.

کویچ برای صبحانه ، ناهار یا یک شام سبک مناسب است. با اسفناج یا سایر سبزیجات که داخل مخلوط ریخته می شوند ، بدن شما حتی پس از تمرین غذای بازیابی بیشتری دریافت می کند. شما می توانید این کوئینز اسفناج پوسته پوسته را به عنوان یک پای کامل یا به عنوان نیش های قابل حمل و برداشت تهیه کنید.

7. نگه داشتن آن بدون درد (زردچوبه)

اگر به خصوص احساس درد دارید (یا فکر می کنید که خواهید بود) ، به قرص ضد التهابی طبیعت به شکل زردچوبه برسید. این ماده دارای آنتی اکسیدانی است که باعث کاهش درد عضلات و کاهش التهاب می شود. با این غذای گرم و تسکین دهنده Haldi Ka Doodh (شیر گرم زردچوبه) که با ادویه های معطر ساخته شده است ، آبرسانی و استراحت کنید. در صورت تمایل ، شیر ساده بادام را جایگزین شیر معمولی کنید.

8. ماهی برای تعارف (ماهی قزل آلا)

ماهی آزاد ، سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 ، نه تنها به کاهش التهاب کمک می کند ، بلکه منبع خوبی از پروتئین بدون چربی است ، که باعث تقویت عضلات می شود.

این دستور العمل برای ماهی کباب شده همراه با آووکادو دیپ ، دو برابر دوز از چربی های سالم ، چه از ماهی قزل آلا و چه از شکم آووکادو لذت بخش را به شما می دهد.

9. Popeye بهترین (اسفناج) را می داند

آن شخصیت کارتونی محبوب با دوچرخه بزرگ در مسیر درست قرار گرفت. سبزیجات برگ تیره مانند اسفناج پر از پتاسیم هستند که به کاهش گرفتگی عضلات کمک می کند و الکترولیت ها را متعادل می کند. اسفناج همچنین با فیبر و مواد ضد التهابی پر شده است.

سبزیجات سالم خود را با سالاد توت فرنگی و اسفناج با عسل وینگرت عسل تهیه کنید. در صورت عدم وجود توت فرنگی در هر فصل از هر میوه تازه استفاده کنید و مرغ مانده را برای تعادل کربوهیدرات سالم و پروتئین لاغر اضافه کنید.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








ب روزترین اخبار روز دنیا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اخبار روز و آدرس ettefaghieh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com